Persoonlijke aandacht en kwaliteit

Je zwangerschap is een bijzondere en spannende periode. Of je nu komt voor een pretecho of juist een medische echo: genieten van jouw ongeboren kindje staat voor ons voorop. We nemen daarom graag de tijd voor je en ontvangen je in alle rust op één van onze twee centraal gelegen locaties. Persoonlijke aandacht tijdens de afspraak én kwaliteit staan bij ons hoog in het vaandel.

Toch niet tevreden? Laat het ons weten

Ondanks onze inspanningen, kan het gebeuren dat je toch niet helemaal tevreden bent. Wij horen dit graag zo snel mogelijk van je. Zo kunnen we er samen over praten en bekijken wat de oplossing is. We maken na ontvangst van je bericht graag een afspraak met je om het in alle rust te bespreken. 

 

Ben jij niet helemaal tevreden? Neem dan contact op met de centrummanager van Het Haagse Hof: Marja van Velden. Ze is telefonisch bereikbaar op 06 - 83524642 , een mail sturen kan natuurlijk ook m.vanvelden@echodenhaag.nl

Bemiddeling door de klachtenfunctionaris 

In eerste instantie proberen we via een persoonlijk gesprek een oplossing te bieden. Ben je niet tevreden over het resultaat van het gesprek met de centrummanager, of geef je je klacht liever door aan een onafhankelijke partij? Dan kan je je wenden tot de onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze bekijkt samen met jou welke mogelijkheden  er zijn om je klacht goed te behandelen. De klachtenfunctionaris bemiddelt indien nodig ook als je een klacht over een medewerker hebt. De hulp van een klachtenfunctionaris is  gratis.

 

Wil je een klacht indienen en onafhankelijke hulp hierbij? Neem dan contact op met de  klachtenfunctionaris van de STBN via klachtenfunctionaris@stbn.nl.

Meer informatie over de klachtenregeling vind je op de site van STBN: 

Klacht voorleggen aan de geschillencommissie

Heeft de bemiddeling van de klachtenfunctionaris niet het gewenste resultaat? Dan kan je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Zorg. Deze commissie neemt ook  schadeclaims in behandeling. De kosten van het voorleggen van een klacht aan

deze commissie bedrage € 52,50. Meer informatie over deze commissie vind je op de website van de STBN.